Få pris på dine
forsikringer nå!

Beregner pris...

Ditt pris uppdateras, var god vänta....

Meld skade

Det er først når en skade oppstår at vårt produkt blir levert. Derfor er vi opptatt av at du får en god opplevelse av vårt skadeoppgjør, slik bygger vi langsiktige kundeforhold og vokser som selskap.

Vi ønsker at du skal kunne beholde fokus på de viktige tingene i livet. Når du melder skaden, overtar vi ansvaret for saken og ivaretar dine interesser helt til saken avsluttes.


Kontakt oss ved skade

Har du vært uheldig og ønsker å snakke med en skadebehandler hos oss, benytter du kontaktdata under. Trenger du bilberging eller har behov for akutt hjelp i utland, se lengre ned på siden.

Fra Norge: 22 42 85 00
Fra utland: +47 75 40 03 60
E-post: skade@forsikringformedlemmer.no


Bilberging/Veihjelp

Har du behov for bilberging/veihjelp benytter du kontaktdata under. Egenandel på bilberging er Kr 500.

Fra Norge: 800 31 442
Fra utland: +47 800 31 442

Vi dekker nødvendig transport til nærmeste verksted, eller reparasjon på stedet ved sammenstøt, utforkjøring, velting, startvansker, tom drivstofftank eller utelåsning.

For fullstendig oversikt over dekningsomfang og begrensninger, se våre vilkår.


Akutt hendelse i utland: Reise- eller personskade

Er du i utlandet og har vært utsatt for en akutt hendelse hvor du trenger umiddelbar assistanse benytter du kontaktinfo under.

Ring: +47 21 49 56 24

Husk at vi trenger kvitteringer på utgifter når vi beregner erstatning. Ta derfor vare på alle kvitteringer på utgifter som transport, legeregninger, medisiner mm.

Straks du får anledning må du fylle ut og sende inn skademeldingsskjema til oss.


Fyll ut skademeldingsskjema

For at behandlingstiden på skadesaken din skal gå hurtigst mulig, er det viktig at du sender inn skadeskjema så raskt som mulig. 

Skadeskjema kan du laste ned her.

Skademeldinger kan sendes oss pr. post som står oppført i skjema, eller du kan sende dem på E-post for raskere behandling:

E-post: skade@forsikringformedlemmer.no

Jo mer informasjon vi får, jo lettere er det for oss å håndtere saken din raskt. Ha kvitteringer, fakturaer, forsinkelsesbekreftelser eller kostnadsoverslag for reparasjon tilgjengelig når du fyller ut skademeldingen.